Kelionių blogas: nuo meilės tunelio iki tilto

Pasaulyje yra vietų, kurios tiesiog atsitiktinai ir neplanuotai tampa traukos objektais. Nors dar ne Valentino diena, visai neseniai apžvelgę romantiškiausius pasaulio miestus, dabar žvilgtelėsime į dvi itin romantiškas ir meile alsuojančias vietas dvejuose skirtinguose Europos kraštuose.

Meilės tunelis, Klevan, Ukraina
Palikti likimo valiai aplink geležinkelio atšaką augantys medžiai buvo formuojami tik kelis kart per dieną važiuojančio traukinio. Užaugę ir „susikabinę“ šakomis virš geležinkelio bėgių medžiai suformavo neįtikėtinai dailų ir natūralų tunelį.
Traukinio bėgiai veda į medžio apdirbimo gamyklą, čia traukinys pravažiuoja 2-3 kartus per dieną. Tačiau būnant traukinyje ir žvelgiant pro langą grožio nesimato, tiesiog matoma paprasta miško tankmė iš abiejų pusių - tarsi važiuojant Lietuvos miškais.
Šį vieta itin žavi įsimylėjėlius ir vestuvių fotografus. Šviečiant saulei, vasaros metu skaisti žaluma itin traukia akį ir dera prie besišypsančių jaunuolių veidų. Ruduo prideda spalvų, o žiemą žavi baltutėlis šerkšnas.
Meilės tiltas, Paryžius, Prancūzija
Pont de l’Archevêché sujungia du Senos upės krantus prie pat Notre-Dame katedros, tačiau retas kuris vadina šį tiltą tikruoju pavadinimu. Daugelis tiltą vadina tiesiog Meilės tiltu. To priežastis – tūkstančiai spynų, spynelių sukabintų ant tilto turėklų. Spynos su ant jų užrašytais įsimylėjusiųjų vardais simbolizuoja amžiną meilę, sąjungą, kuri niekada nenutrūks. Būtent šis tiltas sulaukė daugiausia įsimylėjėlių ir dabar šimtai smalsuolių traukia pažiūrėti į ko gero labiausiai spynomis apkabinėtą tiltą visame Paryžiuje.
Paryžiečiai neatsimena kada visa tai prasidėjo: iš pradžių spynos atsirasdavo po nakties, buvo kabinamos slapta, o dabar jas kabina dienomis, kameromis bei fotoapratais įamžindami simbolinį veiksmą – raktelių išmetimą į Senos upę. Tik tuomet meilė liks amžina.
Ne itin romantiškai nusiteikę Paryžiaus miesto vadovai karts nuo karto organizuoja spynelių pašalinimo „operacijas“, kadangi didelis svoris kenkia tilto konstrukcijoms, tačiau tereikia kelių dienų ir tiltas vėl „okupuojamas“. O daugeliui tai tampa priežastimi karts nuo karto sugrįžti į Paryžių ir patikrinti ar jų spynelė dar vietoje, o galbūt užkabinti naują.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą